torsdag 28 januari 2010

SNÖ SNÖ SNÖ

Nu är det faktiskt inte kul längre. Inget kan man göra i snön ( i alla fall inte träna Aggi). Själv har jag lyckats hålla mitt schema och det går faktiskt hyfsat bra. Aggi och Thea gillar att busa i snön så för dom är vädret helt ok :)

Själv längtar jag efter sommar och hästar på bete, fixa min trädgård, sitta på verandan, grilla och bara mysa.

Verkligheten är : pulsa i snö, skotta fram bilen, skrapa bilen, frysa, mörkt osv.
Dessutom börjar nu stora födelsedagskalasandet. From. Jan- April är det i familjen 8 födelsedagar !!! Hitta på presenter till alla dom är inte lätt.

4 kommentarer:

Micke sa...

Kan tänka mig att ingen plogar eran lilla väg eller uppfart.

Hur tar ni er ut?? , skottar ni hela vägen??

Har nog med jobb på vår väg :)

Zebben är som Aggi och Thea bara älskar snön.

När kommer ni ??

Marita sa...

Jag kommer på fredag, Petri stannar hemma med hundarna.

christer sa...

Jag antar att snickarsonen ingår i drömmen om altanen!!!
(innan drömmen slår in)

Marita sa...

Snickarsonen ingår såklart i mina drömmar :)