onsdag 20 januari 2010

Ibland blir man glad för så lite. Igår var det tre saker faktiskt som förgyllde dagen.
  1. Jag sov jätte bra, vaknade nog bara 1-2 ggr vilket brukar vara ung 10 under en natt. Så på morgonen vaknade jag faktiskt utsövd. Drömde också en massa vilket var länge sedan... tyvärr var det en läskig dröm. Petri hade tagit flygcert och vi hade hyrt ett litet plan som han skulle flyga till Spanien. Alla vet hur jag känner för flygning och flygning med Petri var inte bättre. När jag vaknade hade jag fortfarande inte kommit ifrån toan. Det var toa- ett steg mot planet - tillbaka till toan osv. :)
  2. Sedan när jag skulle åka till jobbet så hittade jag VANTARNA. Det är mina favvo vantar som varit borta sedan i fredags. Jag köpte dom (eller rättare sagt Christer) sist vi var på Gotland och dom är såna där perfekta vantar som är lagom varma, lagom stora, lagom långa fingrar helt enkelt mmmmm. Dom hade trillat ner mellan sätena och som jag har letat hela helgen.
  3. Innan jag åkte hem köpte jag en ny tandborste :) Det kanske inte låter så kul men om man har en sambo som alltid köper nya lite konstiga tandbortstar så är det faktiskt en bra sak. Dessutom frågar han aldrig utan slänger min gamla tandborste (somd et faktiskt inte var nåt fel på ) och sätter dit en ny :( nu sist var den som en rund pinne med några spröt på längst ut. Kändes som att borsta med en liten barntandborste som snurrade runt i handen hela tiden , inte kul.

Så dagen började bra. Sedan kom Jessi och pluggade vilket också gick ganska bra vi fick nog in en del... och sedan bakade jag Brunkans Bagels som blev mumsgoda.

Allt som allt en superdag men tyvärr ingen träning.

Aggi: Gick morgonpromenad, tuggade sönder leksaker, sov, var ute och skällde, släppte päls i vardagsrum och soffa osv. Ingen träning här heller.

2 kommentarer:

Elin sa...

Alla halsbanden är till salu, dock vet jag inte säkert om det skulle passa Aggi. Det är provat på Stella och passar henne, så är nog tyvärr för litet för Aggi. Men om det är ett rosa du vill ha, med lite blingbling på så kan jag göra ett större?

Marita sa...

Gillade det rosa mest men tyckte även det bruna var fint om det är större ?