lördag 23 januari 2010

Äntligen helg

Nu är det äntligen helg och man får mysa lite. Igår var vi på fredagsmiddag hos Jessi o Pontus. Vi fick Pontus goda köttfärslimpa med sås. Det var mums mums :)
Träningen har legat nere lite.... fick sån träningsvärk sist för jag tänkte att nu kan jag öka vikterna lite ..hmmm det skulle jag nog ha väntat med. Blir lite wii fit i helgen i alla fall.




Aggi fick följa med Jessi på en skogstur när hon red Holly så vi kan väl säga att hon också tränat lite.













Saknar vårt lilla födelsedagsbarn som blir hela 4 år idag vår älskade lilla busunge Ebba :) Tänk att det var så länge sedan du kom.


Nu har jag i alla fall torkat golv och bakat. Inte bra att jag numera tycker det är kul att baka fikabröd... vi har ju inte fikat så mycket förut men nu är det lite mysigt i vårt fina hus att sitta och mysa med kaffe och något smaskigt till. Idag har jag gjort Budapeststubbe som ju är Petris favorit. Vi får väl se om den smakar lika gott som den man köper i affären.

Jessi kommer strax med sina böcker så idag får det väl bli fika-plugg.

2 kommentarer:

Ellis sa...

Vad god tårtan ser ut :-)

Mia sa...

Ebba saknar dig med!! Vi får ses snart!
Ta hand om er