måndag 18 januari 2010

Måndag Fy

Varför är det så kämpigt på måndagar ? Har verkligen vilat i helgen. Igår släppte jag ut hästarna vid 7.30 och mockade. När jag kom hem så var frukosten klar :) och sedan gjorde jag inget mer på hela dagen.... Ingen träning för mig och Aggi.

Hundarna var nog glada ändå. Dom fick en promenad med Petri och sedan fick dom leta efter oxfilé bitar i hela huset., så lite trötta hundar hade vi nog.



Idag har det gått lite bättre. Morgonpromenad med hundarna i snön innan frukost och sedan gymmet på lunchen. Nu ska jag bara lyckas låta bli att äta den där lilla biten blåbärspaj som finns kvar efter helgen :)

5 kommentarer:

Micke sa...

Vad kul mamma har blogg !!

När tänkte du berätta det då!!??

Jessica sa...

Släng den biten mamma, det är ända sättet!:/

Marita sa...

Micke: tänkte säga det på kommentaren nästa gång du skrev något i din blogg !!! :)

Jessi: den ligger kvar till dig idag :)

micke sa...

micke får reda på ALLT :),dessutom har jag uppdaterat bloggen.hoppas ni mår bra.

Mia sa...

åh va kul att du börjat blogga du me!! Nu är det många att läsa!
Ha det bäst