lördag 16 januari 2010

Blåbärspaj

Nu har vi ätit av den goda blåbärspajen. Egentligen borde jag inte äta sånt (har ju äntligen gått ner ett halvt kilo) men något måste man väl få smaska på :).


Jag ska försöka skriva lite om min och Aggis träning här. När det gäller min träning har jag kommit igång bra nu tycker jag, eller
vad tycker ni om :

2-3 ggr gym per vecka
2-3 ggr wii-fit per vecka
4-5 ggr morgonpromenad i snön per vecka
Sedan ska jag försöka få hem min cykel så kan jag lägga på lite motionscykling också.

Aggis träning har det varit sämre med... hmm vi måste nog börja med den igen för idag lyssnade hon inte alls när jag ropade utan lekte glatt med jakthunden och skällde ut jägaren.
Hoppas vi kommer med på Rallylydnanden som vi anmält oss på till våren.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vad roligt att du bloggar. Jag ska läsa varje dag! :)
Lisa hälsar!

Ellis sa...

Vad kul att du oxå har börjat träna..lycka till och kämpa på även fast det känns tungt i bland.
Ellis