måndag 18 april 2011

snart påsk

Nu börjar vädret bli härligt och allt det gröna kommer med raketfart. Ser fram emot att njuta av påskhelgen och förhoppningsvis kunna pyssla lite i trädgården och njuta av solen. Känns lite tråkigt bara att inte få se mina barnbarn under påsken men ni får väl lägga ut lite bilder på påskfirande så jag kan vara med dom lite i alla fall.
Boken med "6 kg på 6 veckor" är nu avklarad. Helt otroligt vad 6 veckor går fort. Det har varit ganska bra veckor även om jag ibland känner mig lite yr... Mitt resultat är otroligt nog 6.3 kg på dom här veckorna och jag är jättenöjd. Nu fortsätter vi dessa dagar fram till helgen men sen blir det lite "fusk" så vi kan unna oss lite. Längtar efter ett glas vin i solen men jag kan tänka mig att det blir just ETT glas för man tål nog inte mer nu.
Efter påskhelgen åker Petri till finland igen så då kör jag på lite till. Nu blir det ju inte lika lätt när det bara är jag för Petri måste nog börja äta lite mer så han inte försvinner :)
Själv satsar jag på 10 kg innan midsommar.

4 kommentarer:

Petra sa...

Åh grattis till viktnedgången!! va bra du är Marita!! Vi måste verkligen försöka ses snart....många kramar från alla oss på terrassen

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Elin sa...

Du inspirerar mig verkligen Marita! Så himla duktig du är! Den här boken, är den bra? Kanske vore något för mig.

Marita sa...

Boken är toppen, väl värd sina pengar :)