onsdag 30 juni 2010

Tack

Tack alla för att ni gjorde min och Petris bröllopsdag så underbar. Alla hjälptes åt hela dagen med att grilla lamm, göra tårtor, sallader, duka mm så att vi bara kunde lata oss och njuta. Tack speciellt Jessi som var den enda som visste i förväg och som var med på klänningletning, hårfixning mm. Alla fina presenter jag fick och störst av allt att ni alla var här :)
Så underbart att se alla mina barn och barnbarn  (även det blivande) tillsammans på en gång.

Som vi hade längtat och planerat för den här helgen och den blev verkligen så underbar som man bara hade kunnat hoppas på. Hoppas ni inte känner er allt för lurade för att vi inte berättade våra planer i förväg :)

Den som har bilder på det fina blomhjärtat på Petris och min plats kan väl skicka det till mig så jag kan lägga upp det också här ?


Nu kommer lite bilder, hoppas jag fått med alla det var så svårt att hitta bilder med alla på. Säg till om ni inte finns med så jag kan lägga till så vi har alla gäster med på bild :)

I väntan på lammet !!!





Resten av helgen var det bara mys och fint väder. Vi lekte och grillade och hade det bara lugnt och skönt.


5 kommentarer:

Christer sa...

tack för god mat och det va kul att alla va på en och samma plats kul me oväntat bröllop
/christer

Anonym sa...

Var ett rent nöje att få vara med :) tänkte nästan säga att det får vi göra om! :)

Micke sa...

Ja det var kul att ha alla samlade :)

Tack för all god mat!

Marita sa...

Vi kan gärna göra om det, men det får bli utan bröllop nästa gång då :)

mormor sa...

och jag titta och tittar på alla fina foton nästan varje dag och all den stora familien och då börjar förstoss tårarna kommer igen ha blivit en riktig lipsill kram