fredag 12 februari 2010

Lite bilder

Nu har det tagit tid att skriva igen ...suck, det får nog bara bli en gång iveckan. Jag har tränat tre gånger gym denna vecka för vi får ju besök i helgen så det kommer nog inte bli träning då. Snarare en massa god mat som jag ju inte borde äta.

Nu har jag också fått igång datorn igen så här kommer en bild på det fina halsbandet som jag köpte av Elin till Aggi.

Lite mer bilder på våra ute husdjur har jag också så får det bli mer skriva nästa vecka.













3 kommentarer:

christer sa...

är det en häst eller en älg

Elin sa...

Inte bara blogga en gång i veckan Marita, vi vill läsa oftare! :-)
Det hade varit jätteroligt att få se en bild på Aggi med halsbandet på någon gång om du får till det :-)
Stor kram till er allihop! Saknar er!

Marita sa...

Christer det är en ÄLG nere vid paddocken :)

Elin det kommer bilder i veckan på aggi med halsband