tisdag 1 maj 2012

Våren är här

Nu är det äntrligen vår ute och vi har ätit frukost och fikat ute både igår och idag. Det har varit en tuff vår med sjuka hästar, tappat föl och mycket jobb. Känner mig alltid stressad på jobbet när jag vet att det inte kommer in pengar om inte jag säljer... Hitills har det ju gått bra så egentligen ska jag inte klaga för det är många som ligger på garantilön och jag har ju fått ut bra löner.
Men men det blir nog lättare nu när Indi är ute igen i hagen och det lättar lite här hemma.
Nästa vecka åker vi på vår lilla minisemester till Rom och det ska bli så himla roligt att bara få mysa i 4 dagar :)
I dag har Jessi ridit Aragorn ( som hon ju gjort en del dom sista veckorna) och Lisa har varit här och fotat. Kan ju inte bli annat än bra bilder om man lägger ihop stilig häst+duktig ryttare+skicklig fotograf :)
Han har blivit en riktig dressyrhäst nu när jag fått så mycket hjälp med honom och dagen till ära var han också finklädd och Jessi med så här kommer sveriges tjusigaste nordsvenskekipage :)














1 kommentar:

Jessica sa...

Han e ju så underbar! :)
Ser ut som en riktig dressyrkille! :)