tisdag 22 mars 2011

- 0,4

Veckan som gått känns lite som en besvikelse vad gäller bantningen :( - 0,4 kg känns inte som ett bra resultat med tanke på hur vi äter just nu. Visserligen gick jag inte helt efter schemat eftersom jag var på Gotland i helgen, men jag tyckte ändå jag skötte mig och åt det som jag får äta... Det som kan skilja är väl portionerna eftersom när jag gör maten ur boken så är ju det beräknat (fast jag tyckte inte jag åt mycket). Men men det är väl bara att fortsätta fast just nu ser det väl inte ut att bli 6 kilo på 6 veckor då :( . Petri har också varit jätteduktig och den lilla kulan på magen har börjat sjunka ihop :)

Helgen har annars varit underbar :) På torsdag kväll åkte jag över till Gotland och har varit där hela helgen. All tid var jag inte med familjen men det blev ändå mycket mystid tycker jag. Gotlandsfrukost pratas det ju om en massa och så här såg vår mysfrukost ut i söndags.

Herman var hungrig och bara vräkte i sig mat :)

Ebba åt lite mer stillsamt men fick i sig en en stooor tunnbröd som är nya favoriten.

Så här såg vår goda frukost ut, avundsjuka ? :)
På fredagen hade jag en del hästar att massera och lördag söndag hade vi friskvårdskurs med massage. Det var ett roligt, trevligt blandat gäng som jag hade förmånen att få dela med mig lite av mina kunskaper till.

Jobb har jag sökt en hel del men tyvärr ännu inget napp. Man få kanske vara glad ändå att det finns lite att söka...

1 kommentar:

christer sa...

KUL ATT DU VA HÄR NÄSTE GÅNG KANSKE (KULAN) KAN FÖLJA MED.